Zarządzenie Nr 25 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 24 września 2003 roku.
w sprawie : zmian budżetu gminy na 2003 rok
Na podstawie art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych Dz. U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami oraz & 8 pkt 1 uchwały Nr 21/167/01 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 28 grudnia 2001 roku
Burmistrz Miasta i Gminy
zarządza co, następuje :
I. w uchwale Nr III/16/02 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 30 grudnia 2002 roku
- w zarządzeniu Nr 2/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisła z dnia 30 stycznia 2003 r
- w zarządzeniu Nr 5/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dodrzyń n. Wisła z dnia 07 marca 2003 roku
- w uchwale Nr IV /29/03 Rady miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 26 marca 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 10/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 7 kwietnia 2003 roku
- w uchwale Nr V /34/03 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 28 kwietnia 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 13/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 20 maja 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 14/03 Burmistrz Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 2 czerwca 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 15/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 23 czerwca 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 15/a/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 17 lipca 2003 roku
- w uchwale Nr VI/37/03 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 29 sierpnia 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 22/03 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 02 września 2003 roku
wprowadza się następujące zmiany:
II. W & 1 wyrazy „ Ustala się dochody budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 1 na kwotę 12.086.565,00 zł ;; zastępuje się kwotą 12.102.278,00 zł.
W tym : „dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1.170.857,00 zł. zastępuje się kwotą zł. 1.186.570,00 zł
III. W & 2 wyrazy „ ustala się wydatki budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 2 na kwotę 13.093.237,00 zł. zastępuje się kwotą 13.108.950,00 zł.
W tym ; - na „dotację z budżetu w kwocie 1.170.850,00 zł „ zastępuje się kwotą 1.186.570,00 zł.
IV. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
w sprawie : zmian budżetu gminy na 2003 rok
Na podstawie art. 128 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych Dz. U. Nr 155, poz. 1014 ze zmianami oraz & 8 pkt 1 uchwały Nr 21/167/01 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 28 grudnia 2001 roku
Burmistrz Miasta i Gminy
zarządza co, następuje :
I. w uchwale Nr III/16/02 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 30 grudnia 2002 roku
- w zarządzeniu Nr 2/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisła z dnia 30 stycznia 2003 r
- w zarządzeniu Nr 5/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dodrzyń n. Wisła z dnia 07 marca 2003 roku
- w uchwale Nr IV /29/03 Rady miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 26 marca 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 10/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 7 kwietnia 2003 roku
- w uchwale Nr V /34/03 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 28 kwietnia 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 13/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 20 maja 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 14/03 Burmistrz Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 2 czerwca 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 15/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 23 czerwca 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 15/a/03 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą z dnia 17 lipca 2003 roku
- w uchwale Nr VI/37/03 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 29 sierpnia 2003 roku
- w zarządzeniu Nr 22/03 Rady Miejskiej Dobrzyń n. Wisłą z dnia 02 września 2003 roku
wprowadza się następujące zmiany:
II. W & 1 wyrazy „ Ustala się dochody budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 1 na kwotę 12.086.565,00 zł ;; zastępuje się kwotą 12.102.278,00 zł.
W tym : „dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 1.170.857,00 zł. zastępuje się kwotą zł. 1.186.570,00 zł
III. W & 2 wyrazy „ ustala się wydatki budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 2 na kwotę 13.093.237,00 zł. zastępuje się kwotą 13.108.950,00 zł.
W tym ; - na „dotację z budżetu w kwocie 1.170.850,00 zł „ zastępuje się kwotą 1.186.570,00 zł.
IV. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-07 08:53
Dz. | Rozdz. | & | Wyszczególnienie | Zwiększenie | Zmniejszenie | Plan po zmianach |
853 | Opieka społeczna | 11.774 | 1.034.723 | |||
85395 | Pozostała działalność | 11.774 | 59.000 | |||
2010 | Dotacje celowe | 74 | 5.400 | |||
2030 | Dotacje celowe | 11.700 | 53.600 | |||
900 | Gospodarka komunalna i ochrona środowiska | 3.939 | 33.939 | |||
90015 | Oświetlenie ulic, placów i dróg | 3.939 | 33.939 | |||
2010 | Dotacja celowa | 3.939 | 33.939 | |||
Razem: | 15.713 | 12.102.278 |
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-07 08:55
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2005-09-07 08:55
Dz. | Rozdz. | & | Wyszczególnienie | Zwiększenie | Zmniejszenie | Plan po zmianach |
754 | Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa | 8.000 | 8.000 | 167.500 | ||
75412 | Ochotnicze Straże Pożarne | 8.000 | 8.000 | 161.500 | ||
4210 | Zakup materiałów i wyposażenia | 6.000 | 57.000 | |||
4250 | Zakup sprzętu i uzbrojenia | 2.000 | 8.000 | |||
4260 | Zakup energii | 2.000 | 7.000 | |||
4270 | Zakup usług remontowych | 6.000 | 64.000 | |||
801 | Oświata i Wychowanie | 7.000 | 7.000 | 6.674.182 | ||
80113 | Dowożenie | 5.000 | 5.000 | 260.546 | ||
4210 | Materiały i wyposażenie | 5.000 | 78.000 | |||
4300 | Zakup usług pozostałych | 5.000 | 62.000 | |||
80114 | Zespół Obsługi szkół | 2.000 | 2.000 | 264.165 | ||
4270 | Zakup usług remontowych | 2.000 | 2.500 | |||
4530 | Podatek VAT | 2.000 | 3.000 | |||
853 | Opieka społeczna | 31.138 | 19.364 | 1.256.723 | ||
85314 | Zasiłki i pomoc w naturze oraz na składki na ubezpieczenia społeczne | 19.364 | 19.364 | 684.300 | ||
3110 | Świadczenia społeczne | 19.364 | 656.064 | |||
4110 | Składki na ubezpieczenia społeczne | 19.364 | 28.236 | |||
85395 | Pozostała działalność | 11.774 | 171.000 | |||
3310 | Świadczenia społeczne | 11.774 | 151.000 | |||
900 | Gospodarka komunalna i ochrona środowiska | 55.039 | 51.100 | 914.810 | ||
90001 | Gospodarka ściekowa i ochrona wód | 50.000 | 50.000 | 490.371 | ||
4210 | Materiały i wyposażenie | 50.000 | 60.000 | |||
4270 | Zakup usług remontowych | 50.000 | ||||
90015 | Oświetlenie ulic, placów i dróg | 3.939 | 143.939 | |||
4260 | Zakup energii | 3.939 | 113.939 | |||
90095 | Pozostała działalność | 1.100 | 1.100 | 268.500 | ||
4210 | Materiały i wyposażenie | 1.100 | 60.400 | |||
4260 | Zakup energii | 1.100 | 4.100 | |||
Razem: | 101.177 | 85.464 | 13.108.950 |
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-07 09:06
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2005-09-07 09:07
Uzasadnienie
Zwiększenie dotacji celowej na zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne i wychowawcze – 11.700,00 zł .
Na sfinansowanie części wyprawki szkolnej – 74,00 zl
Zwiększenie dotacji celowej na refundację kosztów energii elektrycznej i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego – 3.939/ 00 zł.
Przeniesienie między paragrafami wydatków rzeczowych wynikające w trakcie realizacji budżetu , spowodowane jest wykonaniem prac we własnym zakresie.
Zwiększenie dotacji celowej na zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne i wychowawcze – 11.700,00 zł .
Na sfinansowanie części wyprawki szkolnej – 74,00 zl
Zwiększenie dotacji celowej na refundację kosztów energii elektrycznej i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego – 3.939/ 00 zł.
Przeniesienie między paragrafami wydatków rzeczowych wynikające w trakcie realizacji budżetu , spowodowane jest wykonaniem prac we własnym zakresie.
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2005-09-07 09:35