Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

 

Protokół Nr 10/08

Komisji Budżetu i Finansów Publicznych

z dnia 6 października 2008 roku

Obradom przewodniczył Jerzy Żurawski – Przewodniczący Komisji.

W obradach uczestniczyło 7 członków Komisji Budżetu i Finansów Publicznych

( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu )

Tematem posiedzenia była „Analiza wykonania inwestycji za I półrocze 2008 roku”

W posiedzeniu udział wzięła pani Celina Witkowska - Skarbnik, Ryszard Dobieszewski – Burmistrz Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą. Ryszard Bartoszewski – z-ca Burmistrza oraz Przewodniczący Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.

Przewodniczący komisji poprosił Panią Skarbnik o omówienie tematu.

Zadania inwestycyjne na planowane 4.606.670,00 zł wykonano 351.4577,71 zł co stanowi 7,63%

Bodowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków plan 575.000 wykonanie 6719,20 zł co stanowi 1,17%

Program Odnowa Wsi plan 75.000 wykonanie 14.000 co stanowi 18,67% wykonania,

Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę chodników przy drodze wojewódzkiej w Krojczynie, Szpiegowie i Dobrzyniu przy ul. Lipnowskiej plan 30.000 wykonanie 4958,76 co stanowi 16,53%,

Modernizacja centrali telefonicznej plan 36000 wykonanie 35627,66 zł co stanowi 98,97%,

Zakup ksera plan 15000 wykonanie 14945 co stanowi 99,63%,

Zakup switcha do sieci plan 9000 wykonanie 6677,50 zł co stanowi 74,19%,

Zakup konwentera światłowodowego plan 6000 wykonanie 1781,75 co stanowi 29,70%,

Zakup sprzętu komputerowego plan 16000 wykonanie 11070,02 co stanowi 69,19%

Zakup programu Lex plan 9572 wykonanie 7178,94 co stanowi 75% wykonania,

Oświetlenie ulicy Zjazd plan 40000 wykonanie 4263,54 co stanowi 10,66% wykonania,

Zakup przyczepy plan 20000 wykonanie 18.115,28 co stanowi 90,58% wykonania,

Zakup samochodu do remontu ulic i dróg plan 29000 wykonanie 28348,92 co stanowi 97,755 wykonania,

Wykup gruntów pod zagospodarowanie skarpy wiślanej plan 80000 wykonanie 80000 co stanowi 100% wykonania,

Modernizacja i unowocześnienie mariny żeglarskiej plan 300000 wykonanie 44901,14 co stanowi 14,97% wykonania,

Budowa dobrzyńskiego Centrum Sportu i Turystyki – Hala Sportowa plan 750000 wykonanie 72870,00 co stanowi 9,72% wykonania.

W sprawach różnych omówiono sprawę dot. kosztów ogrzewania w szkołach na terenie naszej gminy.

Pani Kinga Szczypińska – główna księgowa ZOS dostarczyła dokumenty „Analizy ogrzewania kosztów wytwarzania energii cieplnej w kotłowni
w Szkole podstawowej w Krojczynie i Chalinie za 2006 rok.

Wojciech Reznerowicz – radny. Wnoszę o odrzucenie dokumentów z uwagi na to, że to nie jest adekwatne do rzeczywistości. Ponieważ okres grzewczy 2008 już się zaczął i powinna być przygotowana analiza już za 2007 rok. Wobec zaistniałej sytuacji komisja wypracowała następujące wnioski do burmistrza miasta i gminy.

  1. Brak analizy za 2007 rok jest poważnym uchybieniem wobec powyższego zobowiązujemy za pośrednictwem Burmistrza MiG Pana dyrektora ZOS do przedstawienia przekonywujących, zgodnych, właściwych dokumentów dot. sprzedaży ciepła na rzecz wspólnot. Termin przedłożenia dokumentów 14 dni od otrzymania niniejszego wniosku.

  2. Sprawy techniczne należy zgłaszać uprawnionym osobom w danej branży, a prawne radcy prawnemu. W przypadku zlecenia przez osobę nieuprawniona będzie obciążona bezpośrednio.

Na tym protokół zakończono.

Protokółowała Przewodniczący komisji

Jerzy Żurawski

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2009-05-08 11:50
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2009-05-11 08:05

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 769
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2009-05-11 08:05

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 05 10

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 17.00
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 14.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 4252478
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-11-13 14:05

Stopka strony