Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Protokół Nr 12/08

Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Rozwoju Gospodarczego
 z dnia  25 listopada  2008 roku


Obradom przewodniczył Tomasz Gęsicki –Przewodniczący Komisji.
W spotkaniu uczestniczyło 7 członków komisji. Frekwencja 100%
( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu ).
Przewodniczący komisji powitał wszystkich zebranych i poinformował,
że tematem posiedzenia jest „Analiza projektu budżetu na rok 2009”
W posiedzeniu udział wzięli: Burmistrz MiG – Ryszard Dobieszewski oraz Pani Celina Witkowska  - Skarbnik.
Pan burmistrz omówił zadania inwestycyjne zaplanowane na rok 2009.
Dz. 010 Rolnictwo
Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków łączny koszt 389.500 zł dochody własne 97375, kredyty i pożyczki 292.125 zł.
Budowa zbiornika retencyjnego w hydroforni Grochowalsk lub Chalin, łączny koszt finansowy 120.000 zł, dochody własne 120.000 zł,
Wykonanie dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi gminnej w Glewie Mikrym, łączne koszty finansowe 100.000, dochody własne 20.000, kredyty i pożyczki 80.000 zł,
Budowa drogi gminnej Mokówko-Borowo łączny koszt finansowy 770.000 zł, dochody własne 78.240 zł, kredyty i pożyczki 691.760 zł,
Budowa drogi gminnej Lenie wielkie-Płomiany lub w Kisielewie, lub w Leniach wielkich, łączny koszt finansowy 3000.000 zł, dochody własne 60.000 zł, kredyty i pożyczki 240.000 zł.
Następnie Pani Skarbnik  omówiła projekt budżetu na 2009 rok
Dz. 700 dochody ze sprzedaży składników majątkowych 639.296/ tj. sprzedaż mieszkań komunalnych /.
Podatek od siłowni wiatrowych 735.740,00 zł jest to kwota jak na razie wirtualna i budżet może nie być wykonany. Jest to pierwszy budżet, który nie dał się zamknąć. Wynika to z tego, że wydatki są duże, natomiast dochody maleją. Deficyt 5.321.282 zł zostanie sfinansowany przychodami z tyt. zaciągniętych pożyczek i kredytów. Musimy gospodarzyć oszczędnie
i z wyczuciem. Może wystąpić również taka sytuacja, że trzeba będzie blokować inwestycje.
Wszyscy członkowie komisji otrzymali wcześniej projekt budżetu w związku
z czym mieli możliwość wcześniejszej analizy tego dokumentu.
Wnioski
1.Zrezygnować  z wymiany budowy hydrantów naziemnych / Dz. 010 Rolnictwo /
2.Komisja wyraziła zgodę na sprzedaż działek, które użytkowane były przez nauczycieli,
3.Budowa przystanku dla dzieci szkolnych w Tulibowie,
4.Budowa drogi – w pierwszej kolejności Kisielewo Dz. 600/,
5.Wstrzymać się z budową drogi Mokówko - Borowo do chwili otrzymania funduszy.
Na tym protokół zakończono.


Protokółowała:                                                     Przewodniczący Komisji
                                                                                Tomasz Gęsicki
                                                                          

 

drukuj ()

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2009-09-17 10:41

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 678
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2009-09-17 10:41

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 05 10

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 17.00
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 14.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 3810083
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2019-05-22 13:55

Stopka strony