Zarządzenie nr 31/07
Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą
z dnia 5 listopada 2007 roku
w sprawie: zmian budżetu gminy na 2007 rok
Na podstawie art. 188 ust 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych Dz. U. z 2005 r. nr 249, poz. 2104 ze zmianami oraz § 10 pkt 2 uchwały nr IV/11/07 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 29 stycznia 2007 roku
Burmistrz Miasta i Gminy zarządza, co następuje:
§1
I w uchwale nr IV/11/07 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 29 stycznia 2007 roku
- w zarządzeniu nr 1/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 31 stycznia 2007 roku
- w zarządzeniu nr 4/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 5 marca 2007 roku
- w uchwale nr V/25/07 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 29 marca 2007 roku
- w uchwale nr VI/33/07 Rady Miejskiej Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 23 kwietnia 2007 roku
- w zarządzeniu nr 10/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 16 maja 2007 roku
- w uchwale nr VII/49/07 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 1 czerwca 2007 roku
- w zarządzeniu nr 14/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 25 czerwca 2007 roku
- w uchwale nr VIII/53/07 Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 25 lipca 2007 roku
- w zarządzeniu nr 22/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 20 sierpnia 2007 roku
- uchwale Nr IX/62/07 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 19 września 2007 roku
- w zarządzeniu nr 26/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 28 września 2007 roku
- w zarządzeniu nr 30/07 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 18 października 2007 roku
wprowadza się następujące zmiany:
§2
W §1 wyrazy „ustala się dochody budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem nr 1 na kwotę 18.449.179,00 zł, zastępuje się kwotą 18.581.889,00 zł
- Dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości – 5,050.375,00 zł, zastępuje się kwotą 5.183.085,00 zł
§3
W §2 wyrazy „ustala się wydatki budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem nr 2 na kwotę 22.963.585,00 zł zastępuje się kwotą 23.096.295,00 zł”
- Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości – 5.050.375,00 zł, zastępuje się kwotą 5.183.085,00 zł
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1
Dochody
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Wyszczególnienie |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
Plan po zmianach |
010 |
|
|
Rolnictwo i łowiectwo |
91.896 |
|
233.912 |
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
91.896 |
|
233.912 |
|
|
2010 |
Dotacja celowa |
91.896 |
|
218.102 |
854 |
|
|
Edukacyjna opieka wychowawcza |
40.814 |
|
435.383 |
|
85415 |
|
Pomoc materialna dla uczniów |
40.814 |
|
435.383 |
|
|
2030 |
Dotacja celowa |
40.814 |
|
435.383 |
|
|
Razem: |
132.710 |
|
18.581.889 |
Załącznik nr 2
Wydatki
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Wyszczególnienie |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
Plan po zmianach |
010 |
|
|
Rolnictwo i łowiectwo |
91.896 |
1.060.440 |
|
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
91.896 |
250189 |
|
|
|
3030 |
Różne wydatki na rzecz osób fizycznych |
90.094 |
|
213.825 |
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenie społeczne |
259 |
612 |
|
|
4120 |
Składki na fundusz pracy |
37 |
88 |
||
|
4170 |
Wynagrodzenie bezosobowe |
1.506 |
3.556 |
||
750 |
|
Administracja publiczna |
4.176 |
4.176 |
2.837.649 |
|
|
75022 |
Rada gminy |
800 |
800 |
83.000 |
|
|
4210 |
Materiały i wyposażenie |
300 |
3.700 |
||
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
800 |
|
7.300 |
|
|
|
4410 |
Delegacje |
500 |
0 |
|
|
75023 |
|
Urząd gminy |
3.376 |
3.376 |
2.640.996 |
|
|
4140 |
Wpłaty na PFRON |
376 |
9.624 |
|
|
|
4210 |
Materiały i wyposażenie |
3.376 |
174.943 |
|
|
|
4370 |
Opłaty telefonia stacjonarna |
2.000 |
35.200 |
|
|
|
4610 |
Koszty postępowania sądowego |
|
1.000 |
8.000 |
754 |
|
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
12.000 |
12.000 |
128.500 |
|
|
75412 |
Ochotnicze Straże Pożarne |
12.000 |
12.000 |
122.000 |
|
|
|
3020 |
Nagrody i wyd. osobowe |
|
5.000 |
0 |
|
4170 |
Wynagrodzenie bezosobowe |
2.000 |
8.000 |
||
|
4110 |
Składki na ubezpieczenie społeczne |
500 |
0 |
||
|
|
4120 |
Składki na fundusz pracy |
500 |
0 |
|
|
|
4210 |
Materiały i wyposażenie |
12.000 |
|
71.200 |
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
4.000 |
6.000 |
|
801 |
|
Oświata i wychowanie |
5.000 |
5.000 |
8.020.506 |
|
|
80101 |
Szkoły podstawowe |
5.000 |
5.000 |
4.242.698 |
|
|
|
4170 |
Wynagrodzenie bezosobowe |
5.000 |
18.800 |
|
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
|
80.000 |
|
854 |
|
Edukacyjna opieka wychowawcza |
40.814 |
|
597.921 |
|
|
85415 |
Pomoc materialna dla uczniów |
40.814 |
|
435.383 |
|
|
3240 |
Stypendia dla uczniów |
39.664 |
403.773 |
||
|
3260 |
Inne formy pomocy dla uczniów |
1.150 |
31.610 |
||
900 |
|
Gospodarka komunalna |
3.800 |
3.800 |
3.514.340 |
|
|
90003 |
Oczyszczanie miast i wsi |
3.800 |
3.800 |
46.000 |
|
|
|
4210 |
Materiały i wyposażenie |
|
3.000 |
3.000 |
|
|
4260 |
Energia |
|
800 |
1.036 |
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
3800 |
|
36.964 |
|
|
Razem: |
157.686 |
24.976 |
23.096.295 |
Uzasadnienie
010 – Rolnictwo i łowiectwo
Zwiększenie – 91.896,00 zł – z przeznaczeniem na zwrot części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów z województwa kujawsko – pomorskiego oraz pokrycie kosztów postępowania w sprawie jego zwrotu poniesionych przez gminy.
751 – Edukacyjna opieka wychowawcza
Zwiększenie – 39.664,00 zł – z przeznaczeniem na dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym.
Zwiększenie – 1.150,00 zł – z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu jednolitego stroju dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów.
Pozostałe przeniesienia między paragrafami spowodowane są zwiększeniem wydatków w trakcie realizacji budżetu.
Metryka
- opublikował: Karol Kalinowskidata publikacji: 2014-04-09 12:09