Szybkie linki

Menu

Banery

-

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 1090
ostatnia aktualizacja tej strony:
2005.05.24 09:36
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.10.17 11:53

Treść strony

P R O T O K ÓŁ Nr 17)01

obrad Komisji Oświaty, Zdrowia i Spraw Socjalnych, z dnia 2001-06-25



Obradom przewodniczył mgr Dariusz Kłobukowski – Przewodniczący Komisji.
Obecni na obradach 7 osób w)g listy obecności stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego protokółu. Nieobecna usprawiedliwiona Pani Filińska Urszula.
Protokół z ostatnich obrad został przyjęty jednogłośnie.
Przewodniczący Komisji stwierdził prawomocność obrad, a następnie przedstawił proponowany porządek obrad, który został przyjęty jednogłośnie.

Porządek obrad :

1. Wypracowanie wniosków po wizytacji placówek oświatowych.
2. Analiza funkcjonowania placówek oświatowych za rok szkolny 2000)01.


do punktu 1

Komisja poddała szczegółowej analizie potrzeby zgłoszone podczas wizytacji placówek oświatowych w dniu 25 czerwca b.r. przez poszczególnych dyrektorów, jednak mając świadomość braku środków finansowych w budżecie gminy za przyczyną pomniejszenia subwencji dla oświaty, Komisja wybrała potrzeby najpilniejsze, które zdaniem Komisji powinny być zrealizowane.
W związku z tym Komisja skierowała cztery wnioski do Zarządu Miasta i Gminy o następującej treści :

1. Wygospodarować środki finansowe w wysokości 10.000 złotych na
pięciu stanowisk komputerowych w szkole podstawowej w Mokowie.
2. Zabezpieczyć środki finansowe na remont kapitalny dachu łącznika
w budynku szkoły w Krojczynie.
3. Zabezpieczyć środki finansowe na przeprowadzenie adaptacji pomieszczeń
piwnicznych na izbę lekcyjną i szatnię w Publicznym Gimnazjum w
Krojczynie.
4. Zabezpieczyć środki finansowe na zakup pieca centralnego ogrzewania do
szkoły podstawowej w Dyblinie.





- 2 -

do punktu 2

Komisja pozytywnie oceniła funkcjonowanie placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Dobrzyń n. Wisłą. Pomimo nie wystarczających środków finansowych w stosunku do potrzeb, dyrektorzy z powodzeniem zrealizowali wiele zadań inwestycyjnych, remontowych i adaptacyjnych w placówkach przez siebie kierowanych. Poszukiwali optymalnych rozwiązań, żeby zrobić tanio i dobrze. W niektórych placówkach dzięki umiejętności organizatorskich dyrektora, wiele prac wykonano w czynie społecznym przez rodziców.
Generalnie na przestrzeni kilku lat nastąpiła radykalna poprawa bazy, zarówno technicznej jak i metodycznej. Uregulowane są sprawy kadrowe, zabezpieczona jest nauka języków obcych oraz informatyki.
Komisja w swojej ocenie podkreśliła fakt, że mimo bardzo trudnej sytuacji w budżecie gminy, spowodowanej w dużej mierze zmniejszeniem subwencji, Zarząd Miasta i Gminy podjął decyzję godną naśladowania, nadając priorytet oświacie gminnej poprzez przeznaczenie wolnych środków finansowych
( nadwyżka budżetowa ) na kontynuację remontu budynku szkoły w Dobrzyniu
nad Wisłą.
Na tym obrady Komisji zostały zakończone.

Protokółowała : Przewodniczący Komisji

mgr Dariusz Kłobukowski






  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-05-24 09:36

Adres

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 10 06

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 15.30
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 15.30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.