Szybkie linki

Menu

Banery

-

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 847
ostatnia aktualizacja tej strony:
2006.10.26 10:30
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.12.12 14:21

Treść strony

Protokół Nr 44/05

Komisji Budżetowej i Finansów

z dnia 10 maja 2005 roku

 

Obradom przewodniczył Marek Skonieczny – Przewodniczący Komisji.

W obradach uczestniczyło 7 członków Komisji Budżetu i Finansów Publicznych (lista obecności z w załączeniu do niniejszego protokołu – jako załącznik nr 1).

Ponadto na posiedzeniu byli: Przewodniczący Rady Miejskiej – Jerzy Żurawski oraz Skarbnik – Celina Witkowska.

Protokół z ostatnich obrad został przyjęty jednogłośnie. Przewodniczący Komisji stwierdził prawomocność obrad.

Tematem posiedzenia była „ Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 roku ”.

Przewodniczący komisji poprosił Panią Celinę Witkowską o zapoznanie zebranych z informacja dotyczącą wykonania budżetu za I kwartał 2005 roku.

Wykonanie wydatków za I kwartał 2005 roku przedstawia się  następująco:

Dział 010 plan wynosił  424.000zł wykonanie 8.681 zł

Dział 600 plan wynosił  400.000 zł wykonanie 2.804 zł

Dział 630 plan wynosił  25.000zł wykonanie 595 zł

Dział 700 plan wynosił  362.000zł wykonanie 57.682 zł

Dział 750 plan wynosił  2.516.004 zł wykonanie 725.632 zł

Dział 754 plan wynosił  147.000 zł wykonanie  24.808 zł

Dział 756 plan wynosił  4.000 zł wykonanie  980 zł

Dział 757 plan wynosił  30.000 zł wykonanie  7.479 zł

Dział 801 plan wynosił  7.140.518 zł wykonanie  2.016.429 zł

Dział 851 plan wynosił  88.000 zł wykonanie  15.447 zł

Dział 852 plan wynosił  2.293.696 zł wykonanie  630.068 zł

Dział 854 plan wynosił  133.398 zł wykonanie  32.084 zł

Dział 900 plan wynosił  360.000 zł wykonanie  85.181 zł

Dział 921 plan wynosił  203.800 zł wykonanie  48.934 zł

Dział 926 plan wynosił  90.000 zł wykonanie  15.120 zł

Wydatki za I kwartał 2005 roku nie budzą zagrożenia.

Natomiast dochody wykonania w wysokości 32,31 %. Jest to wynik zadawalający. Za I kwartał 2005 roku została wypracowana nadwyżka budżetowa w wysokości 832.030 zł.

Komisja pytań nie miała. Na tym protokół zakończono.

 

 

Protokółowała Przewodniczący Komisji

 

 

Mark Skonieczny

  • opublikował: Stażysta
    data publikacji: 2006-10-26 10:30

Opis strony

Protokół Nr 44/05
Komisji Budżetowej i Finansów
z dnia 10 maja 2005 roku


Obradom przewodniczył Marek Skonieczny – Przewodniczący Komisji.
W obradach uczestniczyło 7 członków Komisji Budżetu i Finansów Publicznych (lista obecności z w załączeniu do niniejszego protokołu – jako załącznik nr 1).
Ponadto na posiedzeniu byli: Przewodniczący Rady Miejskiej – Jerzy Żurawski oraz Skarbnik – Celina Witkowska.
Protokół z ostatnich obrad został przyjęty jednogłośnie. Przewodniczący Komisji stwierdził prawomocność obrad.
Tematem posiedzenia była „ Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 roku ”.
Przewodniczący komisji poprosił Panią Celinę Witkowską o zapoznanie zebranych z informacja dotyczącą wykonania budżetu za I kwartał 2005 roku.
Wykonanie wydatków za I kwartał 2005 roku przedstawia się następująco:
Dział 010 plan wynosił 424.000zł wykonanie 8.681 zł
Dział 600 plan wynosił 400.000 zł wykonanie 2.804 zł
Dział 630 plan wynosił 25.000zł wykonanie 595 zł
Dział 700 plan wynosił 362.000zł wykonanie 57.682 zł
Dział 750 plan wynosił 2.516.004 zł wykonanie 725.632 zł
Dział 754 plan wynosił 147.000 zł wykonanie 24.808 zł
Dział 756 plan wynosił 4.000 zł wykonanie 980 zł
Dział 757 plan wynosił 30.000 zł wykonanie 7.479 zł
Dział 801 plan wynosił 7.140.518 zł wykonanie 2.016.429 zł
Dział 851 plan wynosił 88.000 zł wykonanie 15.447 zł
Dział 852 plan wynosił 2.293.696 zł wykonanie 630.068 zł
Dział 854 plan wynosił 133.398 zł wykonanie 32.084 zł
Dział 900 plan wynosił 360.000 zł wykonanie 85.181 zł
Dział 921 plan wynosił 203.800 zł wykonanie 48.934 zł
Dział 926 plan wynosił 90.000 zł wykonanie 15.120 zł
Wydatki za I kwartał 2005 roku nie budzą zagrożenia.
Natomiast dochody wykonania w wysokości 32,31 %. Jest to wynik zadawalający. Za I kwartał 2005 roku została wypracowana nadwyżka budżetowa w wysokości 832.030 zł.
Komisja pytań nie miała. Na tym protokół zakończono.




Protokółowała Przewodniczący Komisji

Inspektor ds. obsługi Mark Skonieczny
organów gminy
Renata Kwiatkowska

Adres

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 10 06

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 15.30
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 15.30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.