BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Nabór na wolne stanowiska »
  • Nabory zakończone »
  • Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko referenta do spraw drogownictwa, transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą »

Załącznik do zarządzenia nr OiSO.0050.7.2023

Załącznik do zarządzenia nr OiSO.0050.7.2023
Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń na Wisłą
z dnia 28 lutego 2023 r.


OGŁOSZENIE
o wolnym urzędniczym stanowisku referenta do spraw drogownictwa, 
transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym 
w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą oraz o naborze na to stanowisko

  1. Ogłaszam, że wolne jest urzędnicze stanowisko referenta do spraw drogownictwa, transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą.
  2. Ogłaszam nabór kandydatów na urzędnicze stanowisko referenta do spraw drogownictwa, transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą.
    1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87-610 Dobrzyń nad Wisłą.
    2. Stanowisko: referent do spraw drogownictwa, transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym.
    3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
      1) niezbędne, tj. konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
      a) obywatelstwo polskie,
      b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      d) nieposzlakowana opinia, w szczególności umożliwiająca spełnianie przez kandydata obowiązków określonych przepisami art. 24 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.),
      e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
      f) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku,
      g) znajomość pakietu MS Office oraz biegła obsługa urządzeń techniki i łączności biurowej,
      h) prawo jazdy minimum kategoria B,
      i) znajomość przepisów prawa niezbędnych do pracy na danym stanowisku, w tym wynikających z:
      ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 t.j.),
      ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 t.j.),
      ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 t.j.),
      ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 t.j.),
      ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 t.j.),
      ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1343 t.j.),
      ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j.),
      ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 t.j.),
      rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67);
      2) dodatkowe, tj. pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
      a) staż pracy lub doświadczenie zawodowe w jednostce samorządu terytorialnego,
      b) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku oraz pracy w zespole,
      c) umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
      d) umiejętność podejmowania decyzji,
      e) odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
    4. Zakres wykonywanych zadań:
      1) prowadzenie spraw w zakresie gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacji ruchu drogowego wynikających, między innymi, z ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych oraz z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, w tym:
      a) przygotowywanie materiałów niezbędnych do opracowania zamówień na potrzeby remontów i napraw dróg gminnych,
      b) nadzór nad drogami gminnymi i infrastrukturą przyległą, znajdującą się w granicach pasa drogowego,
      c) realizacja zadań remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych z zakresu drogownictwa,
      d) uczestniczenie w organizowaniu usług i bieżący monitoring w zakresie letniego i zimowego utrzymania dróg oraz inne o podobnych charakterze,
      e) współpraca z zarządcami dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy,
      f) nadzór nad funkcjonowaniem systemu oświetlenia drogowego,
      2) prowadzenie spraw w zakresie lokalnego transportu zbiorowego wynikających, między innymi, z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, w tym nadzór nad utrzymaniem przystanków autobusowych;
      3) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania oraz eksploatacji targowisk i hal targowych, w tym:
      a) monitoring targowisk,
      a) pobór opłaty targowej;
      4) wykonywanie zadań w zakresie:
      a) organizowania i nadzoru na robotami mającymi na celu utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy,
      b) prowadzenia gospodarki magazynowej sprzętu i materiałów oraz paliw płynnych,
      c) organizowania robót i nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych oraz osobami wykonującymi na terenie Gminy prace społecznie użyteczne,
      d) organizowania robót i nadzoru nad osobami skierowanymi przez sądy powszechne do kontrolowanej pracy na cele społeczne,
      e) wykonywania sprawozdawczości wynikającej z powierzonego zakresu zadań.
    5. Warunki zatrudnienia na danym stanowisku:
      zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu,
      umowa o pracę zawarta będzie na czas nieokreślony lub na czas określony, zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
      wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń Nad Wisłą, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2023 r. wynosił mniej niż 6%.
    6. Wymagane dokumenty:
      1) list motywacyjny podpisany przez kandydata;
      2) wypełniony i podpisany przez kandydata kwestionariusz osobowy, według załączonego wzoru;
      3) kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, jeżeli takie kandydat posiada;
      4) kserokopie dokumentów, potwierdzających wykształcenie, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
      5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, jeżeli takie kandydat ukończył;
      6) oświadczenie kandydata, że ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
      7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      8) oświadczenie kandydata, że posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym urzędniczym stanowisku referenta do spraw drogownictwa, transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą;
      9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem, jeżeli kandydat taki dokument posiada.
    7. Miejsce i termin składania dokumentów:
      Dokumenty, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na urzędnicze stanowisko referenta do spraw drogownictwa, transportu drogowego i targowisk w Referacie Gospodarczym w Urzędzie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą”, z podanym adresem zwrotnym, należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1, 87610 Dobrzyń nad Wisłą, w terminie do dnia 10 marca 2023 r. do godz. 14:00 lub przesłać pocztą na wyżej wskazany adres (liczy się data nadania wynikająca ze stempla pocztowego). Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

      Kandydaci powiadamiani będą o etapach postępowania telefonicznie lub drogą e-maili, a w przypadku braku takiej możliwości, listownie.

      Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

      Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adrianna Rozwora
  • opublikował: Janusz Krysztop
    data publikacji: 2023-02-28 12:21

Pobierz PDF

  • Ogloszenie.pdf (PDF) Ogloszenie.pdf
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Adrianna Rozwora
    • opublikował: Janusz Krysztop
      data publikacji: 2023-02-28 12:35
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adrianna Rozwora
  • opublikował: Janusz Krysztop
    data publikacji: 2023-02-28 12:34
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-11 19:38:30
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net