BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Prawo lokalne »
  • Zarządzenia »
  • Zarządzenia 2015 »
  • Zarządzenie NR OŚI.0050.34.2015 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 26 maja 2015 roku. »

Zarządzenie Nr OŚI.0050.34.2015

Burmistrza  Miasta i Gminy  Dobrzyń nad Wisłą

 

z dnia 26.05.2015r.

 

w sprawie: powołania Zespołu ds. Realizacji Projektu pn. „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobrzyń nad Wisłą ”

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt 2, w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 594 ),oraz Uchwały  Nr IX/33/2015 Rady Miejskiej w Dobrzyniu nad Wisłą z dnia 27.03.2015r. w sprawie wyrażenia zgody  na przystąpienia do opracowania i wdrożenia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobrzyń nad Wisłą

 

Burmistrz Miasta i Gminy   Dobrzyń nad Wisłą

 

zarządza:

 

§1

W celu realizacji projektu pn. „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobrzyń nad Wisłą  powołuję Zespół ds. Realizacji Projektu w składzie:

 

  1. Przewodniczący                –       Marzena Niekraś
  2. Z-ca Przewodniczącego    -        Jacek Nowakowski
  3. Koordynator Projektu       -        Ryszard Bartoszewski
  4. Członkowie:
    1. Andrzej Stępczyński
    2.  Mirosław Mierzejewski
    3.  Jerzy Wasiołek

    

 

§2

Do zadań Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:

  1. Kierowanie i nadzorowanie całokształtem prac Zespołu.
  2. Zwoływanie w miarę potrzeb posiedzeń Zespołu.
  3. Koordynacja działań Projektu.
  4. Nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
  5. Nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą Projektu.
  6. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
  7. Odbiór wykonanego przedmiotu zamówienia.
  8. Weryfikacja oraz akceptacja dokumentacji sporządzonej w ramach Projektu.
  9. Wykonywanie innych poleceń Burmistrza Miasta i Gminy  Dobrzyń nad Wisłą z zakresu realizowanego Projektu.

 

§3

Do zadań Z-cy Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:

  1. Koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami w umowie o dofinansowanie Projektu oraz umowie z Wykonawcą.
  2. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
  3. Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów związanych z realizacją Projektu.
  4. Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczeniem Projektu.
  5. Wykonywanie zadań Przewodniczącego Zespołu podczas jego nieobecności.

 

 

§4

Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie:

  1. Prowadzenie dokumentacji Projektu.
  2. Bieżący kontakt z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  3. Przygotowywanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro, na realizację Projektu, zgodnie z regulaminem zamówień publicznych.
  4. Przygotowywanie sprawozdań z  realizacji  Projektu.
  5. Opis dokumentacji finansowej.
  6. Bieżący kontakt z Wykonawcę Projektu.
  7. Weryfikacja zgodności wykonanego Projektu w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą.
  8. Przygotowanie projektów uchwał o przyjęciu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobrzyń nad Wisłą oraz o przyjęciu do Wieloletniego Planu Finansowego inwestycji wynikających z opracowanego Planu.
  9. Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu w okresie do 3 lat.
  10. Wykonywanie zadań powierzonych przez Przewodniczącego Zespołu z zakresu realizowanego Projektu.

 

§5

Do zadań Członków Zespołu należeć będzie:

  1. Współpraca z Przewodniczącym Zespołu oraz Koordynatorem Projektu.
  2. Bezpośredni kontakt z Wykonawcą Projektu i udostępnianie niezbędnych informacji w celu jego realizacji.
  3. Opiniowanie (uzgadnianie) przygotowanej bazy danych oraz projektu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej.

 

§6

Merytoryczną komórką realizującą Projekt jest Referat Ochrony Środowiska i Infrastruktury, który współpracuje z  przedstawicielami innych jednostek.

 

§7

Zapraszam do udziału w pracach Zespołu przedstawicieli niżej wymienionych jednostek:

  1. Operator sieci dystrybucyjnej
  2. Przedsiębiorstwo energii cieplnej
  3. Przedsiębiorstwo komunalne zarządzające drogami i mostami
  4. Transport publiczny
  5. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  6. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
  7. Spółdzielnie Mieszkaniowe i Wspólnot
  8. Operator sieci gazowniczej
  9. Przedsiębiorstwa odpowiedzialne za gospodarkę odpadami

 

oraz przedstawiciele innych jednostek zainteresowanych planowaniem gospodarki niskoemisyjnej na terenie gminy.

 

§8

Posiedzenia Zespołu odbywać się będą w miarę potrzeb, w miejscu i terminie każdorazowo ustalonym przez Przewodniczącego Zespołu i przekazywanym w formie korespondencji elektronicznej.

 

§9

Z posiedzenia Zespołu sporządza się protokół, który po akceptacji Burmistrza Miasta i Gminy przekazywany jest w formie elektronicznej wszystkim członkom Zespołu w celu realizacji.

 

§10

Obsługę organizacyjną i administracyjną Zespołu zapewnia Referat Ochrony  Środowiska i Infrastruktury.

 

§11

Wykonanie Zarządzenia powierza się  Przewodniczącemu   Zespołu.

 

§12

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia .

 

 

 

 

 

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-10 07:28:01
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net