BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Nabór na wolne stanowiska »
  • Nabory zakończone »
  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko - Sekretarz Miasta i Gminy »

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą

- Sekretarz Miasta i Gminy


I. Nazwa i adres pracodawcy:

Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą
ul. Szkolna1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą

II. Miejsce świadczenia pracy: 

Urząd Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą
ul. Szkolna1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą

III. Stanowisko: Sekretarz Miasta i Gminy – 1 etat

IV. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze,

2. 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w   art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż   pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co    najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których   mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni   staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach    sektora finansów publicznych,

3. obywatelstwo polskie,

4. pełna zdolność do czynności prawnych,

5. korzystanie z pełni praw publicznych,

6. nieposzlakowana opinia,

7. stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków,

8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Miasta i Gminy powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością przepisów n/w ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu Wyborczego,
- Kodeksu Pracy.

V. Wymagania dodatkowe:

a/ umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b/ wysoka kultura osobista,
c/ odporność na stres,
d/ umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
e/ znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
f/ kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
g/ dyspozycyjność,
h/ zdolność podejmowania decyzji.

 

VI. Warunki pracy:

1.zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – przewidywane zatrudnienie od miesiąca kwietnia 2015 roku,

2.pełny wymiar czasu pracy,

3.praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

VII. Zakres głównych zadań na stanowisku:

1.Sekretarz wykonuje zadania zgodnie z przydzielonym zakresem czynności, udzielonym upoważnieniem i poleceniami Burmistrza.

2.Sekretarz jest jednocześnie Kierownikiem Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.

3.W zakresie ustalonym przez Burmistrza organizuje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i odpowiednie warunki działania.

4.Wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników i komórek organizacyjnych bezpośrednio podległych.

5.Wykonuje funkcję kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:

a) tworzy jasne zasady działania Urzędu i przejrzyste procedury;

b) przygotowuje projekty oraz zmiany regulaminów i innych aktów
    wewnętrznych w zakresie organizacji urzędu;

c) prowadzi nadzór nad poprawnością projektów przygotowanych pism, decyzji    oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady;

d) nadzoruje przestrzeganie rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji    skarg i wniosków;

e) nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego    wykazu akt oraz sprawnego obiegu dokumentów;

f)nadzoruje sprawy kadrowe, gospodarkę etatami oraz funduszem płac;

g)rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami;

h)prowadzi sprawy związane z doskonaleniem kadr, inicjuje i tworzy warunki do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych;

i)koordynuje prace związane z okresową oceną pracowników samorządowych;

j)kompletuje materiały na sesje Rady;

k)odpowiada za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji;

l)nadzoruje przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady;

m)prowadzi książkę kontroli zewnętrznych Urzędu;

n)przyjmuje ustne oświadczenia woli spadkodawcy;

o)prowadzi sprawy związane ze składaniem i analizą oświadczeń majątkowych i innych informacji z zakresu przepisów antykorupcyjnych przez pracowników samorządowych i kierowników jednostek organizacyjnych.

6. Jako pełnomocnik ds. wyborów wykonuje zadania związane z przeprowadzaniem wyborów samorządowych, do Sejmu i Senatu RP, Prezydenta RP,  referendum.

7. Organizuje i prowadzi spisy rolne.

8. Jest koordynatorem kontroli zarządczej w Urzędzie.

9. Wykonuje czynności z zakresu prawa pracy wobec Burmistrza innych niż
    związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz wynagrodzeniem    Burmistrza.

10. Wykonuje inne zadania przewidziane przepisami prawa oraz zadania wynikające z poleceń i upoważnień Burmistrza.

VIII. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. życiorys – curriculum vitae,

3. kserokopia dowodu osobistego,

4. kserokopie świadectw pracy,

5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje,

7. oświadczenie kandydata:

a) posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa      
    popełnione umyślnie (lub kserokopia aktualnego „zapytania o udzielenie     informacji o osobie” z KRK),

b) o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,

c) o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity, Dz. U. z 2014r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity, Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ze zm.) oraz przyjmuję do wiadomości obowiązek publikacji w BIP danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia   21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych".

8. oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydata,

9. dokument potwierdzający niepełnosprawność (jeżeli kandydat taki posiada),

IX. Składanie dokumentów:

1. Miejsce składania dokumentów: sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad
   Wisłą ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą

2. Ostateczny termin składania dokumentów: 20 stycznia 2015r. do godz. 10:00; oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

3. Wzór kwestionariusza osobowego oraz oświadczeń jest dostępny w sekretariacie
   Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą  ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą    oraz na stronie internetowej http://bip.dobrzyn.pl/.

4. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podpisem; „Nabór na wolne
   stanowisko urzędnicze – Sekretarz Miasta i Gminy”.

5. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji,
   zostaną dołączone do jego akt osobowych.

6. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów przechowywane będą zgodnie z
   instrukcją kancelaryjną.

7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację
   publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi z wolnym stanowiskiem,
   określonymi w ogłoszeniu o naborze.

X. Etapy naboru:

Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja ds. Naboru, powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą.

1. I etap naboru: wybór osób spełniających wymagania niezbędne i formalne;
  osoby zakwalifikowane do II etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie.

2. II etap naboru: polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów i może
   składać się  z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami
   spełniającymi wymagania formalne; rozmowy odbędą się  najpóźniej do dnia
   30 stycznia 2015r. w Urzędzie Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą.

Z wyłonionym w drodze naboru kandydatem do pracy zostanie zawarta umowa o pracę.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie. 

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-24 08:13:40
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net