BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Sprawy do załatwienia »
  • Ewidencja Ludności »
  • Zameldowanie czasowe do 3 miesięcy »

Zameldowanie czasowe do 3 miesięcy

 

 

Podstawa prawna

 

art. 4 pkt.1  ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r o  ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U z 2006r.Nr 139,poz.993 z późn. zm.),§ 9 Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r  w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U z 2002 r. Nr 236,poz.1999)

 

Wymagane dokumenty

Do wglądu

1.Dowód osobisty osoby meldującej się i właściciela lub najemcy lokalu.

2.Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.

 

 

Opłaty

Nie pobiera się

 

 

Termin załatwienia sprawy

Niezwłocznie

 

Jednostka odpowiedzialna

 

Referat Ewidencji Ludności – Urząd Miasta i Gminy

ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą

pok. Nr 8

tel. (54) 253 05 49

 

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

 

Dodatkowe informacje

1.Zameldowania na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy dokonuje się ustnie w obecności właściciela lub najemcy lokalu.

2.Zwalnia się od obowiązku zameldowania na pobyt czasowy:

-         dzieci do lat 7  - na okres nieprzekraczający 3 miesięcy

-osoby przebywające w określonej miejscowości w celach turystycznych, jeżeli ich pobyt nie przekracza w tej miejscowości 30 dni.

 

  • opublikował: Dawid Gruszczyński
    data publikacji: 2011-03-07 13:29
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-04 13:54:45
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net