BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Sprawy do załatwienia »
  • Kierownik USC »
  • Zgłoszenie zgonu »

Zgłoszenie zgonu

 

 

Podstawa prawna

art. 64 – 67 ustawy z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego /Dz.U z 2004r., Nr 161, poz. 1688 z późn. zmianami/.

 

Wymagane dokumenty

  1. karta zgonu
  2. dokument tożsamości osoby zmarłej
  3. książeczka wojskowa dla mężczyzn do lat 50

 Do wglądu:

       -  dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej zgon

       -  dokument stwierdzający tożsamość współmałżonka osoby zmarłej

 

Opłaty

nie pobiera się

 

Termin załatwienia sprawy

od ręki

 

Jednostka odpowiedzialna

Urząd Stanu Cywilnego

 

Tryb odwoławczy

nie przysługuje

 

Dodatkowe informacje

Rejestracji zgonu dokonuje się w Urzędzie Stanu Cywilnego w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 1

pok. 6A

tel.  (54)  253 05 30

Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności:

      -   małżonek lub dzieci zmarłego

       -  najbliżsi krewni lub powinowaci

      -   osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon

  • opublikował: Dawid Gruszczyński
    data publikacji: 2011-02-09 09:22
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-08-22 15:44:43
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net