BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Sprawy do załatwienia »
  • Kierownik USC »
  • Ustalenie lub odtworzenie treści aktu stanu cywilnego »

Ustalenie lub odtworzenie treści aktu stanu cywilnego

 

 

Podstawa prawna

art. 34-35 i art. 70 ustawy z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego    /Dz. U.        z 2004r. Nr 161, poz. 1688 z późn. zmianami/.

 

Wymagane dokumenty

- dowód osobisty /do wglądu/

- podanie

- zaświadczenie z USC, w którym akt powinien się znajdować, stwierdzający zniszczenie lub zaginięcie ksiąg

- dokumenty pośrednie dotyczące osoby, której dane mają być stwierdzone w odtwarzanym lub ustalanym akcie

- zaświadczenie z USC Warszawa - Śródmieście i Łódź – Śródmieście o nieistnieniu aktu w księgach posiadanych przez te urzędy /jeśli zdarzenie miało miejsce poza obecnymi granicami kraju/

- oryginał dowodu wpłaty

 

Opłaty

za wydanie decyzji: 39,00 zł.

na konto:

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

97 9550 0003 2006 0040 0477 0003

 

Termin załatwienia sprawy

do 7 dni

 

Jednostka odpowiedzialna

Urząd Stanu Cywilnego

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.

 

Dodatkowe informacje

Sprawy te załatwia się w Urzędzie Stanu Cywilnego w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 1,       pok.  6A   

tel. (54) 253 05 30

 

  • opublikował: Dawid Gruszczyński
    data publikacji: 2011-02-09 09:11
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-02 07:59:28
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net