Wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności.
Podstawa prawna
art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2000 r.Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),.44g ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U z 2006r.Nr 139,poz.993 z późn. zm.), art.5 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r o opłacie skarbowej (Dz.U z 2006 r.Nr 225,poz.1635 z późn.zm.)
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności.
Do wglądu:
Dowód osobisty.
Opłaty
Opłata skarbowa - w wysokości 17,00 zł.dokonuje się w kasie Urzędu Miasta i Gminy.
Termin załatwienia sprawy
Do 7 dni
Jednostka odpowiedzialna
Referat Ewidencji Ludności – Urząd Miasta i Gminy
ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą
pok. Nr 8
tel. (54) 253 05 49
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia,bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
Dodatkowe informacje