BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Sprawy do załatwienia »
  • Ewidencja Ludności »
  • wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego »

Wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego

 

 

Podstawa prawna

Art.15 ust.1,art.16 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U z 2006r. Nr 139,poz.993 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r.w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U z 2002 r.Nr 236,poz.1999).

 

Wymagane dokumenty

Druk meldunkowy „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”.

 

Do wglądu

1.Dowód osobisty

2.Książeczka wojskowa ( dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej).

3.Odpis skrócony aktu urodzenia osoby niepełnoletniej nieposiadającej dokumentu tożsamości.

 

Opłaty

Nie pobiera się

 

Termin załatwiania sprawy

Niezwłocznie

 

Jednostka odpowiedzialna

Referat Ewidencji Ludności -Urząd Miasta i Gminy

ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą

pok. Nr 8

tel. (54) 253 05 49

 

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

 

Dodatkowe informacje

1.Wymeldowania należy dokonać osobiście.

2.Osoby posiadające kartę mobilizacyjną powinny zgłosić zmianę pobytu stałego w Wojskowej Komendzie Uzupełnień zgodnie z właściwą miejscowością.

3.Za osobę niepełnoletnią obowiązek meldunkowy wykonują jej przedstawiciele ustawowi lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę.

 

 

  • opublikował: Dawid Gruszczyński
    data publikacji: 2011-02-07 12:01
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-03 08:08:48
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net