BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Sprawy do załatwienia »
  • Ewidencja Ludności »
  • Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące w drodze postępowania administracyjnego »

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące w drodze postępowania administracyjnego.

 

 

Podstawa prawna

Art.9ust.2a,art.10,art.11,art.12.art.47 ust.2  ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych(Dz.U z 2006r. Nr 139,poz.993 z późn. zm.), Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U z 2000 r.Nr 98,poz 1071 z późn. zm.) art.5 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r.o opłacie skarbowej ( Dz.U z 2006r.Nr 225,poz.1635 z późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty

1.Wniosek o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy.

2.Wypełniony formularz wniosku „Zgłoszenie pobytu stałego” lub „Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące”

Do wglądu:

  1. Dowód osobisty lub akt urodzenia dziecka w przypadku osób niepełnoletnich.
  2. Książeczka wojskowa( dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej).
  3. Potwierdzenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego( dotyczy osób przybyłych spoza terenu miasta i gminy Dobrzyń nad Wisłą).
  4. Dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego, w którym ma nastąpić zameldowanie.

 

Opłaty

opłata skarbowa – w wysokości 10,00 zł dokonuje się w kasie Urzędu Miasta i Gminy.

 

Termin załatwiania sprawy

Zgodnie z terminami przewidzianymi w Kodeksie Postępowania Administracyjnego

 

Jednostka odpowiedzialna

Referat Ewidencji Ludności -Urząd Miasta i Gminy

ul. Szkolna 1 87-610 Dobrzyń nad Wisłą

pok. Nr 8

tel. (54) 253 05 49

 

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

 

Dodatkowe informacje

Organ gminy prowadzący ewidencję ludności jest zobowiązany na podstawie zgłoszenia dokonać zameldowania lub wymeldowania przez zarejestrowanie danych dotyczących osoby i miejsca pobytu, jak również innych  zdarzeń objętych obowiązkiem meldunkowym.Jeżeli zgłoszone dane budzą wątpliwości, o dokonaniu zameldowania lub wymeldowania rozstrzyga właściwy organ gminy.

 

  • opublikował: Dawid Gruszczyński
    data publikacji: 2011-02-07 12:02
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-16 03:38:50
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net