BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W DOBRZYNIU NAD WISŁĄ

  • Władze i Struktura »
  • Rada Miejska »
  • Komisje Rady Miejskiej »
  • Kadencja 2006-2010 »
  • Komisja Budżetu i Finansów »
  • 2008 »
  • Protokół Nr 7/08 »

Protokół Nr 7/08

 

Protokół Nr 7/08

Komisji Budżetu i Finansów Publicznych

z dnia 19 lutego 2008 roku

Obradom przewodniczył Jerzy Żurawski – Przewodniczący Komisji.

W obradach uczestniczyło 6 członków Komisji Budżetu i Finansów Publicznych

( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu )

Tematem posiedzenia była analiza wykorzystania środków finansowych budżetu gminy na inwestycje w roku 2007.

W posiedzeniu udział wzięli: Roman Składanowski – insp. ds. ochrony środowiska i gosp. wodnej oraz Andrzej Stępczyński – insp. ds. dróg o gosp. komunalnej.

Roman Składanowski – na rok 2007 było zaplanowanych 60 oczyszczalni i tyle samo było zbudowanych. Projektami zajmuje się biuro projektowe p. głowackiego z Włocławka. Kosztorys inwestorski 60 szt. wyniósł 977.359,86, koszt średni jednej oczyszczalni wyniósł 16.289,33 zł.

Do przetargu przystąpiły trzy firmy:

Firma z Łodzi – zaproponowana kwota inwestycji to 445.931,53 zł,

Firma p. Sieradzkiego z Włocławka – zaproponowana kwota inwestycji 587.886 firma z Bydgoszczy – koszt inwestycji 837.900,76 zł

Najniższy koszt inwestycji przedstawiła firma z Łodzi jednak dokumentacja nie była kompletna, została poproszona o jej uzupełnienie jednak tego nie uczyniła.

Ostatecznie umowa została podpisana z firma p. Sieradzkiego z Włocławka.

W FOŚiGW udzielił naszej gminie pożyczki na kwotę 540.000,00 zł na dofinansowanie budowy tych oczyszczalni. Koszt jednostkowy wyniósł 10.916,28 zł z tego 25% płacą mieszkańcy. Koszt dopłaty na jednego mieszkańca wyniósł 2.729,07 zł.

Natomiast na rok 2008 zaplanowanych zostało ok. 50 sztuk oczyszczalni na kwotę 575.000 zł również w oparciu o pożyczkę z WFOŚiGW i wpłat mieszkańców.

Wobec braku pytań inwestycje omówił Andrzej Stępczyński.

- Rozbudowa sieci wodociągowej w Chalinie – 9.500 zł taka kwota była przeznaczona w budżecie. Wykonano za kwotę 9.394,99 zł,

- budowa przyłącza wodociągowego w Michałkowie – plan 8.000 zł, wykonanie 7.600 zł. Roboty budowlane wykonała firma p. sieradzkiego z Włocławka,

- zakup sprężarek do hydroforni w Grochowalski, Chalinie i Dobrzyniu, Cena netto 4.500 zł. Po negocjacji wyniosła 4.000 zł,

- modernizacja drogi gminnej w Mokówku. Plan 450.000 zł, wykonanie 443.045,61zł.

Na tym protokół zakończono.

Protokółowała Przewodniczący komisji

Jerzy Żurawski

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2009-05-08 11:29
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-28 09:00:39
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net