Szybkie linki

Menu

Banery

-

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 967
ostatnia aktualizacja tej strony:
2005.05.24 11:33
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.06.22 15:52

Treść strony

Protokół Nr 8/03
Komisji Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego
z dnia 08 grudnia 2003 roku


Obradom przewodniczył Ludomir Bylicki – Przewodniczący Komisji.
W obradach uczestniczyło 7 członków komisji zatem frekwencja 100%.
( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu – jako załącznik nr 1 )
Ponadto w obradach uczestniczyli: Czesław Bender – Burmistrz Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą, Jerzy Żurawski – Przewodniczący Rady Miejskiej, Grażyna Kiembłowska – inspektor ds. wymiaru podatków oraz Krystyna Michalska – inspektor ds. księgowości.
Przewodniczący Komisji powitał obecnych uczestników obrad, a następnie stwierdził prawomocność. Protokół z ostatnich obrad został przyjęty jednogłośnie
Tematem spotkania była analiza proponowanych stawek podatkowych oraz podatku od środków transportowych na rok 2004.
Wysokość stawek podatku od nieruchomości na rok 2004 przedstawiła Pani Grażyna Kiembłowska.
Po przeanalizowaniu przedstawionego materiału Komisja zaproponowała następujące zmiany:
1. Budynki zajęte na działalność gospodarczą w zakresie obrotu mater. siewnym – stawka uchwalona na rok 2003 wynosiła 8,06 zł, propozycja komisji na rok 2004 - 8,11 zł
2. Budynki zajęte na prowadzenie dział. gosp. w zakresie udziel. świadczeń zdrowotnych – stawka uchwalona na rok 2003 wynosiła 3,46 zł, propozycja komisji na rok 2004 - 3,49 zł
3. Od gruntów pod jeziorami stawka uchwalona na rok 2003 wynosiła3,38 zł,
propozycja komisji na rok 2004 - 3,41 zł
( wykaz stawek podatkowych w załączeniu do niniejszego protokółu – jako załącznik nr 2 )

Bogusław Żuchowski - członek komisji zaproponował aby podatek rolny został na poziomie ubiegłego roku tzn. 2,80 zł.
Komisja zgodziła się z taką propozycją.
Pani Krystyna Michalska przedstawiła stawki podatkowe od środków transportowych.
Ad. 1 do załącznika - bez zmian
Ad. 2 do załącznika – podział na 2 osie, 3 osie, 4 osie i więcej
Ad. 3 do załącznika – bez zmian
Ad. 4 do załącznika – zrobić podział do 36 t włącznie i powyżej 36 t
Ad. 5 do załącznika – bez zmian
Ad. 6 do załącznika – bez zmian
Ad. 7 do załącznika – bez zmian
( wykaz stawek podatkowych stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokółu ).
Propozycja stawki podatku od posiadania psów zostaje w wysokości jak 50,30 zł
Czesław Bender – zapytał członków komisji o propozycje zagospodarowania lecznicy dla zwierząt.
Ludomir Bylicki – Przewodniczący Komisji, powiedział, że jest przeciwny jeśli obiekt lecznicy miał by zmienić swoje przeznaczenie. Z chwilą opuszczenia obiektu przez obecnego weterynarza, na pewno znajdzie się inny weterynarz, który chętnie podejmie pracę w tym charakterze.
Jest to obiekt, który ma pełne zaplecze łącznie z mieszkaniem. Myślę, że błędem było by to zmieniać.
Pozostali członkowie komisji poparli tą wypowiedź.
Ludomir Bylicki – wystąpił z prośbą do Burmistrza o uwzględnienie w projekcie budżetu na 2004 rok niewielkiej dotacji dla spółki wodnej w Dobrzyniu n. Wisłą.
Na tym posiedzenie komisji zakończono.

Protokółowała: Przewodniczący Komisji:

Ludomir Bylicki



  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-05-24 11:33

Adres

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 10 06

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 15.30
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 15.30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.