Szybkie linki

Menu

Banery

-

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 1102
ostatnia aktualizacja tej strony:
2005.04.21 10:14
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.07.25 09:33

Treść strony

Protokół Nr 42/04
Komisji Budżetu i Finansów Publicznych
z dnia 8 grudnia 2004 roku


Obradom przewodniczył Marek Skonieczny – Przewodniczący Komisji.
W obradach uczestniczyło 7 członków Komisji Budżetu i Finansów Publicznych oraz Przewodniczący Komisji Rewizyjnej.
( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu - jako załącznik
nr 1 )
Protokół z ostatnich obrad został przyjęty jednogłośnie. Przewodniczący Komisji stwierdził prawomocność obrad.
Tematem posiedzenia było podsumowanie działalności komisji i opracowanie planu pracy na rok 2005.
Przewodniczący komisji Marek Skonieczny dokonał podsumowania całorocznej pracy komisji. Odbyło się w roku 2004 siedem spotkań. W miesiącu marcu br. posiedzenie komisji dotyczyło analizy wykonania budżetu za rok 2003. w kwietniu komisja zajęła się analizą wykonania budżetu za I kwartał 2004 rok oraz zmianami w budżecie gminy na rok 2004. Natomiast analiza wykorzystania środków finansowych budżetu gminy na inwestycje w 2003 roku była tematem posiedzenia komisji w miesiącu maju. Budżet gminy za I półrocze był analizowany na posiedzeniu w sierpniu. Spotkanie listopadowe dotyczyło analizy wypracowanych wniosków przez stałe Komisje Rady Miejskiej do projektu budżetu na rok 2005.
Frekwencja na komisjach nie budziła zastrzeżeń. Na naszych spotkaniach uczestniczył również Burmistrz Miasta i Gminy, Zastępca Burmistrza oraz Sekretarz i Skarbnik.
Następnie opracowany został projekt planu pracy komisji na rok 2005.
( projekt planu pracy jako załącznik nr 2 do niniejszego protokółu )














Plan pracy na rok 2005
Komisji Budżetu i Finansów

Lp. Miesiąc Tematyka
1. Marzec Analiza wykonania budżetu za rok 2004
2. Kwiecień Analiza wykonania budżetu za I kwartał 2005 roku, zmiany w budżecie gminy na rok 2005
3. Maj Analiza wykorzystania środków finansowych budżetu gminy na inwestycje w 2004 roku
4. Sierpień Analiza wykonania budżetu gminy za I półrocze 2005 roku
5. Październik Współudział w konstrukcji projektu budżetu na 2006 rok
6. Listopad Analiza wykonania budżetu gminy za okres III kwartałów 2005 roku
7. Grudzień Analiza wniosków wypracowanych przez stałe Komisje Rady Miejskiej do projektu budżetu gminy. Podsumowanie działalności komisji za 2005 rok i opracowanie planu pracy na 2006 rok


Na tym protokół zakończono.

Protokółowała: Przewodniczący Komisji

Marek Skonieczny
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-04-21 10:14

Adres

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 10 06

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 15.30
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 15.30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.