Szybkie linki

Menu

Banery

-

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 964
ostatnia aktualizacja tej strony:
2005.04.21 09:57
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.07.25 09:33

Treść strony

Protokół Nr 33/03
Komisji Budżetu i Finansów, z dnia 11.12.2003 roku

Obradom przewodniczył Marek Skonieczny – Przewodniczący Komisji.
W obradach uczestniczyło 7 członków komisji budżetu i finansów.
( lista obecności w załączeniu do niniejszego protokółu – jako załącznik nr 1 )
Ponadto w obradach uczestniczyła Celina Witkowska – Skarbnik, Czesław Bender - Burmistrz Miasta i Gminy oraz Jerzy Żurawski – Przewodniczący Rady Miejskiej.
Przewodniczący Komisji powitał uczestników obrad, a następnie stwierdził prawomocność. Protokół z ostatnich obrad został przyjęty jednogłośnie.
Tematem spotkania była analiza konstrukcji budżetu na 2004 rok oraz stawek podatkowych.
Pani Celina Witkowska – Skarbnik przedstawiła analizę konstrukcji budżetu na rok 2004.
Podatek rolny został przyjęty na podstawie ogłoszenia w GUS. W projekcie budżetu będzie utworzony jeden § dotyczący podatku od osób prawnych i fizycznych. Podatek rolny proponujemy zaplanować na łączną kwotę 53.980 zł, podatek od środków transportowych na 7.600 zł, podatek od nieruchomości od osób fizycznych na kwotę 2.224.900 zł, podatek od środków transportowych przy osobach fizycznych na kwotę 70.000 zł, podatek od posiadania psów na poziomie roku 2003, wpływy z opłaty targowej zmniejszono o 5.000 zł, podatek od czynności cywilno-prawnych zaplanowano na kwotę 20.000 zł, wpływy z opłaty skarbowej zaplanowano na kwotę 25.000 zł.
Jeśli chodzi o wydatki dotyczące oświaty dotacja wynosi 5.551.476 zł, a zapotrzebowanie jest na 7.217.866 zł w związku z czym różnice musi dofinansować gmina ze swoich dochodów.
Płace planujemy podwyższyć w roku 2004 o 3%, etaty zostają na tym samym poziomie co w roku 2003.
Projekt budżetu jest jeszcze opracowywany po zakończeniu można będzie szczegółowo ten temat omówić.
Komisja jednoznacznie stwierdziła, że praca nad konstrukcja budżetu jest bardzo trudna ponieważ, potrzeby przerastają budżet gminy.
Burmistrz wspomniał, że jest to bardzo dokładna praca i zarazem trudna gdyż nie można znaleźć recepty na zasilenie kasy budżetu. Dlatego pod uwagę brane są niezbędne inwestycje.
Komisja przeanalizowała propozycje dotyczące stawek podatkowych. Podzieliła zdanie pozostałych Komisji.
Na tym obrady zakończono.

Protokółowała: Przewodniczący Komisji


  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-04-21 09:57

Adres

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 10 06

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 15.30
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 15.30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.