Szybkie linki

Menu

Banery

-

Informacje

ilość odwiedzin tej strony: 144
ostatnia aktualizacja tej strony:
2014.09.11 14:49
ostatnia aktualizacja w BIP:
2017.08.17 10:50

Treść strony

Zarządzenie Nr F.N.0050.19.2014
Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń n. Wisłą
z dnia 26 czerwca 2014 roku

w sprawie: zmian budżetu gminy na 2014 rok

         

Na podstawie art. 258 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz. 885 ze zm.) oraz § 13 pkt. 4 uchwały Nr XXXII/181/2013 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 17 grudnia 2013 roku

Burmistrz Miasta i Gminy
zarządza, co następuje:

§ 1

W budżecie Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą na 2014 rok, przyjętym uchwalą Nr XXXII/181/2013 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 17 grudnia 2013 roku
zmienionym:
- uchwałą Nr XXXIV/187/2014 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 20 stycznia 2014 roku,
- zarządzeniem Nr F.N.0050.1.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 31 stycznia 2014 roku
- uchwałą Nr XXXV/191/2014 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 20 lutego 2014 roku,
- zarządzeniem Nr F.N.0050.3.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 28 lutego 2014 roku
- uchwałą Nr XXXVI/197/2014 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 31 marca 2014 roku,
- zarządzeniem Nr F.N.0050.8.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 31 marca 2014 roku
- zarządzeniem Nr F.N.0050.11.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 16 kwietnia 2014 roku
- uchwałą Nr XXXVII/205/2014 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 30 kwietnia 2014 roku,
- uchwałą Nr XXXVIII/208/2014 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 15 maja 2014 roku,
-zarządzeniem Nr F.N.0050.15.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 23 maja 2014 roku
-zarządzeniem Nr F.N.0050.18.2014 Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą z dnia 30 maja 2014 roku
- uchwałą Nr XXXIX/215/2014 Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 25 czerwca 2014 roku,

Dokonać  zmian planu dochodów i wydatków budżetu gminy związanych ze zwiększeniem planu dotacji celowych w dziale 852 „Pomoc społeczna” z przeznaczeniem na dofinansowanie wypłat zasiłków okresowych – 11.195,00 zł oraz na dofinansowanie wypłat zasiłków stałych – 4.361,00 zł

§ 2

1.    Zwiększa się dochody budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 1  o kwotę 15.556,00 zł. Ostateczna kwota dochodów 28.113.000,89 zł, z tego:
1) dochody bieżące w kwocie 27.764.290,89 zł
2) dochody majątkowe w kwocie  348.710,00 zł.
3)    dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań  zleconych ustawami odrębnymi ustawami w wysokości 3.396.660,69 zł.       
2.    Zwiększa się wydatki  budżetu Miasta i Gminy zgodnie z załącznikiem Nr 2 o kwotę 15.556,00 zł. Ostateczna kwota wydatków – 29.502.454,89 zł, z tego:
1)    wydatki bieżące w wysokości 27.034.978,89 zł, w tym na:  
a)      wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 12.934.078,40 zł,
b)     Dotacje 1.343.001,00 zł,
c)    wydatki na obsługę długu 250.000,00 zł,
2)    wydatki majątkowe w 2014 r. w wysokości 2.467.476,00 zł.
3)    wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości – 3.396.660,69 zł – załącznik nr 3.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
 

  • opublikował: Karol Kalinowski
    data publikacji: 2014-09-11 14:42
  • zmodyfikował: Karol Kalinowski
    ostatnia modyfikacja: 2014-09-11 14:43

Załączniki

Adres

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą

ul. Szkolna 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 54 253 05 00
fax +48 54 253 10 06

e-mail: dobrzyn@dobrzyn.pl

Godziny

Godziny urzędowania

poniedziałek 7.30 - 15.30
wtorek 7.30 - 15.30
środa 7.30 - 15.30
czwartek 7.30 - 15.30
piątek 7.30 - 15.30

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.